Termékek Menü
+36-92-707-630

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket.

TARTALOM

- A termék kiválasztása

- Kosár

- Rendelés, regisztráció

- Vásárlásról - általános tudnivalók

- Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

- Árak

- Kosárba helyezett termék megvásárlása

- Megrendelés módosítása, törlése

- Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

- Fizetés

- Szállítás, kézbesítés

- A termék visszaküldése

- A szállítástól elállás

- Garancia, szavatosság

- Kellékszavatosság

- Termékszavatosság

- Jótállás

- Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

- Panaszkezelés

- Adatkezelés

- Online vitarendezési platform

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák cégadatainkat, vásárlási feltételeinket, szállítási információinkat, illetve a webáruházunk használatának lépéseit.

Üzemeltető adatai

A szolgáltató neve:Technoroll Kft.
A szolgáltató székhelye: Zalaegerszeg, Landorhegyi út 10.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: technoroll@technoroll.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 20-09-060545
A szolgáltató adószáma: 10544051-2-20
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve:  Zala megyei Bíróság Cégbírósága, Zalaegerszeg, Deák Tér 7.

A szolgáltató telefonszáma:  +36-92 707-630
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-117118/2017.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:
www.shoprenter.hu

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

Kosár

A webáruházban megtalálható termékek megvásárlását a kosárba helyezéssel kezdheti meg.

A termék kosárba helyezése még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását.

A kosár tartalmának megtekintéséhez a Kosár dobozban található  „Megtekintés” aktív linkre kell kattintani, mely a doboz alsó részén, a “Pénztár” aktív link mellett található.

A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.

A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” ikonra kattintással.  

A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.

Rendelés, regisztráció

A www.technorollshop.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül is leadhatja.

A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). - Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával.

A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét.

A webáruházban feltüntetett árak kizárólag a webshopban érvényesek.

A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető - Eladó és a Webáruház használója, továbbiakban Vásárló - Felhasználó  között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely részletét nem fogadja el, úgy az oldal szolgáltatásait nem tudja igénybe venni.

Vásárlásról - általános tudnivalók

Az oldal használatával létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a Vásárló - Felhasználó és az Üzemeltető - Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF-ben foglaltak egyaránt irányadók.

A Vásárló - Felhasználó tudomásul veszi, hogy a webáruházban szereplő termék megrendelésével szerződésbe lépett az Üzemeltető - Eladóval, mely cselekedet fizetési kötelezettséget von maga után. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja.

A Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül vásárlási kötöttsége alól.

A megrendeléseket Webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a Webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy ez az Üzemeltető - Eladó, valamint a Vásárló - Felhasználó közötti.

A vásárló regisztrációs, vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó emailen történő visszaigazolás az Üzemeltető - Eladó és a Vásárló - Felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak emailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy ezen írásbeli dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg.

A kosárban lévő termék akkor vásárolható meg azonnal, amennyiben az raktáron van - Termék aloldalon a termék fotójától jobbra, az “Elérhetőség” mellett található a raktáron lévő termékek raktári darabszáma, illetve egyéb elérhetősége, melyek részleteiről a “Szállítási Információk” aktív linkre kattintva tájékozódhat:

Termék elérhetősége Raktáron - Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését utánvétes fizetési móddal, illetve kártyás fizetési móddal, akkor Normál méretű csomag esetében: A kiszállítás már másnap megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Raklapos termék esetében: A kiszállítás 48 órán belül megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Túlméretes csomag, túlméretes raklapos csomag esetében: A kiszállítás 72 órán belül megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Ha Ön átutalással vásárol, úgy az utalást követő naphoz képest történik a kiszállítás

Termék elérhetősége Szállítás alatt - Kérjük, tegye a kosárba a terméket, majd a Kosár oldalon, az Ajánlatot kérek ikonra kattintva írjon nekünk. 24 órán belül megválaszoljuk Önnek a várható szállítási időt.

Termék elérhetősége Rendelhető - Kérjük, tegye a kosárba a terméket, majd a Kosár oldalon, az Ajánlatot kérek ikonra kattintva írjon nekünk. 24 órán belül megválaszoljuk Önnek a várható szállítási időt.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést digitális és kinyomtatott papír formában is iktatjuk, így utólag bármely formátumban hozzáférhető.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Vásárló a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t), azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt látható, valamint webáruházunk főoldalán található “Gyors kiszállítás” boxban is olvasható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra!

Kosárba helyezett termék megvásárlása

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Tovább a Pénztárhoz” gombra kell kattintani.  ahol a következő lépéseken haladhat végig a Vásárló:

1. Vásárlás megkezdése

Ebben a pontban tudja eldönteni, hogy regisztrál, avagy regisztráció nélkül vásárol webshopunkban. Ha pedig regisztrált vásárlónk, úgy itt adhatja meg a belépéshez szükséges adatait.

2. Szállítási és számlázási cím megadása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a pontos szállítási, számlázási címet, illetve szükség esetén új címet adni a már a választható listán szereplők mellé.

3. Szállítási mód kiválasztása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a számára legmegfelelőbb szállítási módot. Minden választható szállítási módról rövid tájékoztatót nyújtunk vásárlóinknak.

4 - Fizetési mód kiválasztása

Ebben a menüpontban tudja a Vásárló kiválasztani a számára legmegfelelőbb fizetési módot. Minden választható fizetési módról rövid tájékoztatót nyújtunk vásárlóinknak.

Amennyiben a Vásárló a regisztráltként történő vásárlási módot választotta, úgy ezzel egyidejűleg jogosulttá vált Hűségpont rendszerünk igénybevételére. Erről ITT olvashat bővebben.

Ebben a menüpontban látható a regisztrált vásárlóink számára a hűségpontjainak nyilvántartása, illetve itt van lehetősége a Vásárlónak egy csúszka csíkon bejelölni az esetlegesen felhasználni kívánt hűségpontok mennyiségét.

5 - Rendelés Összesítése

Ebben a menüpontban látható összesítve a rendelés folyamata során megadott minden információ. - Amennyiben az adatokban hibát talál a Vásárló, úgy bármely előző menüpontba vissza tud lépni, és módosítani az adatokat az adott menüpont sor végén látható “Módosítás” aktív linkre kattintva.

Megjegyzés blokk - Itt van lehetőség a Vásárlónak bármilyen egyéb információt, megjegyzést, kérést közölni az Üzemeltető - Eladóval.

Rendelése véglegesítéséhez a Vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, amelyet, az aktív linkre kattintva kérjük elolvasni, majd a szövegsor végén található négyzetet bepipálni.

Amennyiben a Vásárló a rendelését véglegesítette, erről visszaigazoló emailt küldünk a vásárlás folyamán megadott email címre.

Ha a Vásárló a vásárlás folyamatának ebben a fázisában veszi észre, hogy hibás adatokat adott meg, akkor kérjük a  legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor Vásárló felé azonnal értesítést küld az Eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására telefonon vagy emailben.

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

Minden megrendelésről e-mailes visszajelzést küldünk a Vásárló részére.

A rendelés feladását követően perceken belül egy automatikus e-mailt kap a Vevő a rendelés beérkezéséről. Ha ezt a levelet nem találja beérkező levelei között, kérjük nézze meg a "levélszemét" mappát is, hátha valami véletlen során oda került. Ha 10 perc elteltével sem találta meg a visszaigazoló levelet, ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat telefonos egyeztetés céljából ( 06-92-707-630 -as számon), vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Mindenképpen segítünk a rendelés rögzítésében.

A webshop tárhelyszolgáltatója: Webshop Experts (Shoprenter.hu Kft - 4028 Debrecen, Kassai út 129.; Cg. 09-09-020636 kapcsolat@webshopexperts.hu ) tel. 06/1/234-5011

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00 - 16:30 óra között történik. Futárszolgálattal történő kiszállítás választása során a megrendelések feldolgozásának idejét befolyásolja a futárszolgálatnak történő átadás időpontja. A futárszolgálat munkanapokon 13 órakor veszi fel a feldolgozott megrendeléseket. Így amennyiben a Vásárló megrendelése munkanapokon 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül átadásra a futárszolgálat részére.

Személyes átvétel esetén ezek az időkorlátok eltérőek. Telefonos egyeztetés során egyedileg módosíthatók.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fizetés

Webáruházunkban szállítási módtól függően lehetőség van a következő fizetési módokra:

Személyes átvétel esetén - A terméket zalaegerszegi üzletünkben tudja átvenni készpénzes, vagy bankkártyás fizetést választva.

Futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén - Ön fizethet bankkártyával, vagy választhatja az előreutalásos, illetve utánvéttel történő fizetést. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

A Vásárló elfogadja, hogy a vásárlási folyamat során az Üzemeltető - Eladó által a technorollshop.hu felhasználói adatbázisában róla tárolt alábbi személyes adatok átadásra kerülnek a ShopRenter.hu Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129.) mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapotát a Rendeléseim, Korábbi rendelések menüpont alatt ellenőrizhető.

A funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

1) Személyes átvétel telephelyünkön, üzletünkben Technoroll Let’s Do IT

    8900 Zalaegerszeg, Landorhegyi út 10.

  Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 – 16:30-ig

  Szombat: 08:00 - 12:00-ig

2). Futárszolgálat (Express One) házhozszállítás

1-19999 Ft vásárlás - 990 Ft szállítási költség - Kivétel - Egyes 19999 Ft ár alatti termékünk szállítási költsége ingyenes. A szállítási költség összegét a termékek aloldalán minden esetben jelezzük!
20.000 Ft feletti, de 40 kg össz. rendelési súly alatti vásárlás esetén a kiszállítás legtöbb termékünk esetében ingyenes! Kivétel - Egyes 20. 000 Ft árat meghaladó termékek szállításának van postaköltsége.  A szállítási költség pontos összegét a termékek aloldalán minden esetben jelezzük!
40 kg összsúlyt meghaladó rendelés felett raklapos szállítás történik, melynek szállítási díja  8600 Ft.

Amennyiben futárszolgálatunkat választja, és a termékek raktárunkban elérhetőek, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését utánvétes fizetési móddal, illetve kártyás fizetési móddal, akkor Normál méretű csomag esetében: A kiszállítás már másnap megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Raklapos termék esetében: A kiszállítás 48 órán belül megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Túlméretes csomag, túlméretes raklapos csomag esetében: A kiszállítás 72 órán belül megtörténik, amennyiben nem kéri más időpontra. Ha Ön átutalással vásárol, úgy az utalást követő naphoz képest történik a kiszállítás.

Csomagját az Express One futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap, benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti a http://tracking.expressone.hu/ oldalon vagy érdeklődhet az Express One futárszolgálat ügyfélszolgálatán.

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (technoroll@technoroll.hu , +36-92-707-630)

Express One Kft.

Elérhetőségei: 1239 Budapest Európa utca 12.

Tel: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444,

Fax: +36 1 8 777 499

E-mail: ugyfelszolgalat@tofhungary.hu

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Garancia, szavatosság

A technorollshopban megvásárolt termékekre a Technoroll Kft, illetve a gyártó, forgalmazó terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (45/2014 II.26. Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Részletekről a Vásárló Általános Garanciális Feltételek menüpontunk alatt tájékozódhat.

A termék meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a Vásárló ügyfélszolgálatunktól is kérhet.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Kellékszavatosság

1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

1.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

1.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

1.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti. Amennyiben a vásárló a csomagban lévő összes vásárolt terméket visszaküldi, akkor cégünk a szállítási díj teljes összegét visszafizeti.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával kérjük írásban jelezze ezt cégünk részére a termékadatok, illetve a vásárláskor megadott adatok rögzítésével. A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére (8900 Zalaegerszeg Landorhegyi út. 10.). Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel, vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 8 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról (www.nfh.hu).

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-92 707-630). Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat, és e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

Megrendelő neve

Rendelési szám

Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt.

2. Sérült terméket kapott - Még a futár jelenlétében készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a technorollshop.hu rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a technorollshop.hu alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a technorollshop.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. További információt a cookie-k használatára vonatkozóan itt olvashat. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a technorollshop.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a technorollshop.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.

Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az technoroll@technoroll.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a technorollshop.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Technoroll Kft

www.technorollshop.hu