A sütik igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészést. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadhatja a használatukat, a "Beállítások módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatja, hogy milyen sütiket szeretne engedélyezni. Bővebb információ az adatkezelési tájékoztatóban.

Termékek Menü
+36-92-707-630

Szállítás - Kiszállítás

Szállítás - Kiszállítás

A Let's Do It Technoroll webáruházban a hét minden napján, 0-24 órában fogadjuk a megtisztelő megrendeléseit. A megrendelések feldolgozása munkaidőben (H-P 8-16 óra) történik meg.

Csomagját az DPD futárszolgálat fogja kiszállítani!

A kiszállítás az ország egész területére érvényes.

1-19999 Ft vásárlás - 990 Ft - Kivétel - Egyes 19999 Ft ár alatti termékünk szállítási költsége ingyenes. A összegét a termékek aloldalán minden esetben jelezzük!

20.000 Ft feletti, de 40 kg össz. rendelési súly alatti vásárlás esetén a kiszállítás legtöbb termékünk esetében ingyenes! - Kivétel - Egyes 20000 Ft árat meghaladó termékek szállításának van postaköltsége. A  40 kg összsúlyt meghaladó rendelés felett raklapos szállítás történik, melynek szállítási díja  8600 Ft.

Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését, utánvétes fizetési mód választása, illetve kártyás fizetés esetén a termék a következő munkanapon kiszállításra kerül, néhány kivételtől eltekintve. A kivételekről a Kiszállítási idő részben olvashat.

Ha Ön átutalással vásárol, úgy az utalást követő napon szállítjuk ki a megrendelt terméket, néhány kivételtől eltekintve. A kivételekről a Kiszállítási idő részben olvashat.

A más időpontra történő kiszállítást a "Megrendelés összesítése" menüpontban, a "Megjegyzés" mezőben tudja megadni.

A kiszállítás pontos idejéről küldünk visszaigazoló e-mailt az Ön által megadott címre, amelyben minden fontos adatot megtalál.

Amennyiben a megrendeléssel, illetve a szállítással kapcsolatban bármilyen kérdése, kérése van, amelyet a megrendelés során nem jelzett a "Megjegyzés" mezőben, úgy azt megteheti emailben (technoroll@technoroll.hu) a rendelési számra hivatkozva.

Kérjük, hogy a kiszállítással kapcsolatos információkat kiemelt figyelemmel kísérje. Ha a megrendelés folyamatában nem adott meg pontos címet, illetve az kiszállítás napján kétséges a személyes jelenlét, ebben az esetben jelezze válasz emailben azt a napot, időszakot, amikor biztosan át tudja venni a kiszállításra kerülő terméket.

Ha bármilyen kérdése merül fel, keressen bennünket a 06 (92) 707 - 630-as vezetékes számon, vagy a bármely hálózatból (mobiltelefonról is) ingyenesen hívható 06 (80) 204 - 764 -es zöld számon

 

Kiszállítási idő

A normál, 24 órás kiszállítás a 31,5 kg alatti csomagokra minden esetben érvényes!

Megrendelés időpontja                    Normál méretű csomag kiszállítás napja
Hétfő 12 óra előtt Kedd
Hétfő 12 óra után Szerda
Kedd 12 óra előtt Szerda
Kedd 12 óra után Csütörtök
Szerda 12 óra előtt Csütörtök
Szerda 12 óra után Péntek
Csütörtök 12 óra előtt Péntek
Csütörtök 12 óra után Hétfő
Péntek 12 óra előtt Hétfő
Szombat egész nap Kedd
Vasárnap egész nap Kedd

31,5 kg feletti csomagok, túlméretes csomagok, illetve raklapos küldemények esetében a futárszolgálat mindent megtesz, hogy a rendelése 24 órán belül eljusson Önhöz, de jogosult a szállítási határidőt 48-72 órában meghatározni, függetlenül a megadott szállítási módozattól. - Ennek értelmében a termék aloldalakon megadott szállítási idő mindig a lehetséges leghosszabb kiszállítási időt jelenti.

40 kg alatti termékek szállítása

Normál küldeményként történik a 40 kg alatti, és 120 cm hosszúságot, 70 cm szélességet, 60 cm magasságot el nem érő csomagok kiszállítása.

Túlsúlyos csomag: Azok a 31,5 kg-ot meghaladó csomagok, amelyeket nem raklapon szállítunk, de a súlya miatt a szállítás során gépi segítségre, vagy egynél több emberre van szükség.
 
Túlméretes csomag: Azon csomagok, amelyek tömege 31,5 kg-nál kisebb, de bármely térbeli kiterjedése meghaladja a 120 cm-es hosszúságot, és/vagy a 60 cm-es szélességet, és/vagy a 60 cm-es
magasságot.

40 kg feletti termékek szállítása

40 kg árumennyiség felett raklapos kiszállítás történik.

Raklapos szállítás

Raklapos küldemények előkészítését és szállítását nagy gondossággal kell megtervezni. Fontos az erős és stabil alap kialakítása, a csomagok megfelelő mérete, csomagolása és elhelyezése, ezért szeretnénk felhívni a figyelmüket néhány részletre, előírásra.

A raklap fából van. A talaj felett 15 cm-el megemelt sík felületen, biztonságosan tartja a rakományt.

A raklapra helyezett termékeket eredeti, gyári csomagolásában rögzítjük a felülethez. Csomagolás során, ha több terméket küldünk megrendelőnk részére, a csomagokat közvetlenül egymásra helyezzük úgy, hogy ne tudjanak leesni a raklapról, ennek köszönhetően a raklap tudja tartani szilárdságát.

A speciális alakú tárgyak szállítása esetén különösen fontos a megfelelő rögzítés. Pántolással, fóliázással tesszük stabillá, biztonságosan szállíthatóvá a csomagokat.

Mely küldemények szállítása történik raklapon?

A raklapos küldemény maximálisan 600 kg tömegű lehet, maximálisan 120 cm x 80 cm alapterületű, és magassága a 170 cm-t nem haladhatja meg a raklap magasságával együtt számolva.

A Technoroll Shop, mint feladó, a 40 kg súlyt meghaladó csomagot 80 cm × 120 cm alapterületű raklapra köteles csomagolni és biztonságosan rögzíteni.

Az Express One nem szállítja vissza a raklapokat, melyeken a termékeket szállítja. Ezek a megrendelőnél maradnak.

Túlméretes raklapos termék: Azok a csomagok, amelyek súlya meghaladja a 600 kg-ot, és/vagy méretük bármely irányban meghaladja a normál raklapos csomagok maximális szélességét, magasságát.

Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A futárszolgálat az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt megismétli. A második sikertelen kézbesítést követően, a szállító, a küldeményt visszakézbesíti a feladó részére.

Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy a futárszolgálat mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól.

Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata az áru mozgatása (kipakolás), a futár a lepakolásban közreműködik.

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

 

A futárszolgálat kiszállítási rendje

Csomagját a DPD futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti, a következő címeken.

Normál csomagok esetén: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU
Raklapos csomagok esetén: http://tracking.expressone.hu.

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (technoroll@technoroll.hu, +36-92-707-630) Vagy a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán.
 

Express One Kft.

Elérhetőségei: 1239 Budapest Európa utca 12.

Tel: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444,

Fax: +36 1 8 777 499

E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 

DPD Hungária Kft.

Elérhetőségei: 1158 Budapest, Késmárk utca 14.

Tel: + 36 1 501 6200

Fax.: + 36 1 501 6201

E-mail: dpd@dpd.hu

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, és minőségi állapotában vesszük vissza.

A megrendelt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, azonban szállítás közben sérülés nagyon ritkán, de előfordulhat. Ezért fontos, hogy ha a csomagoláson sérülés látható, akkor még a futár jelenlétében győződjön meg a csomag tartalmának az épségéről! A termék sérülése esetén a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, mert ennek hiányában a csomagbiztosítás sajnos nem érvényesíthető!

Tartalomhoz tartozó címkék: Szolgáltatások