A sütik igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészést. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadhatja a használatukat, a "Beállítások módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatja, hogy milyen sütiket szeretne engedélyezni. Bővebb információ az adatkezelési tájékoztatóban.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Kiszállítás

Csomagját az GLS futárszolgálat (<40 Kg), illetve a Kumifutár szállítja.

A kiszállítás Magyarország egész területére érvényes.

1-19.999 Ft vásárlás - 1290 Ft - Kivétel - Egyes 19999 Ft ár alatti termékünk szállítási költsége ingyenes.

20.000 Ft feletti, de 40 kg össz. rendelési súly alatti vásárlás esetén a kiszállítás legtöbb termékünk esetében
Ingyenes! Egyes 20.000 Ft árat meghaladó termékek szállításának van postaköltsége.

A szállítás költség összegét a termékek oldalon minden esetben jelezzük!

Termék elérhetősége Raktáron - Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését utánvétes, illetve kártyás (borgun) fizetési móddal, akkor Normál méretű csomag esetében: a futárszolgálat mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék a következő munkanapon kiszállításra kerüljön. A kézbesítés napján értesítést küld Önnek a GLS futárszolgálat, az áru leszállításának pontosabb időpontjáról 1 órás intervallumot megadva. Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. 24 órás kiszállítási szerződésünk van a GLS Hungary Kft.-vel, de forgalmi akadályok, időjárási viszonyok miatti késések kapcsán a szállítási időtartam változásáért felelősséget nem vállal. 

Túlméretes csomagok valamint raklapos termékek esetében: A kiszállítást a Kumi futár végzi. Ezen csomagok kiszállítási ideje 2-4 nap. 

Ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet a pontos kiszállítás időpontjáról. Sérülékeny és beüzemeléssel átadott csomagokat saját gépkocsinkkal szállítjuk. Ez esetben, ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt a szállítás időpontjának egyeztetése végett.

Termék elérhetősége Szállítás alatt - A kosár gomb helyett, lehetősége van "Értesítést kérni" a termék beérkezéséről. Ahogy ismét készleten lesz a kívánt mennyiség, rendszerünk automatikus Email-ben értesíti az ügyfelet.

Banki átutalásos vásárlásnál, amennyiben a vételár adott munkanap déli 12 óráig beérkezik számlánkra - úgy még aznap feladjuk a csomagot. Amennyiben délután érkezik be az utalás a következő munkanapon történik a feladás.

A más időpontra történő kiszállítást vagy egyéb kérést a Megrendelés végén az összesítő oldalon a "Megjegyzés" mezőben tudja megadni.

A megrendelésének beérkezéséről visszaigazoló e-mail-t küldünk. Amennyiben nem kapott, kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail címét a kereső mező mellett a "korábbi rendelések" menüpontban, illetve ellenőrizze levelező rendszerének levélszemét mappáját. Ha rosszul adta meg címét kollégánk a következő munkanapon felhívja önt.

Amennyiben a megrendelését módosítaná, vagy a kiszállítás napján kétséges a személyes jelenlét ebben az esetben kérjük jelezze felénk válasz email-ben módosítását, vagy jelölje meg a napot, időszakot, amikor biztosan át tudja venni a kiszállításra kerülő terméket. Bármilyen más kérdése, kérése van a szállítással kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal akár telefonon ingyenes zöld számunkon (+36-80-204-764) vagy email formájában (webshop@technoroll.hu) a rendelési számra hivatkozva.

Kiszállítási idő:

A normál, 24 órás kiszállítás a 40 kg alatti csomagokra érvényes!

Megrendelés időpontja:                    Normál méretű csomag kiszállítás napja: 

Hétfő 12 óra előtt

Kedd
Hétfő 12 óra után Szerda
Kedd 12 óra előtt Szerda
Kedd 12 óra után Csütörtök
Szerda 12 óra előtt Csütörtök
Szerda 12 óra után Péntek
Csütörtök 12 óra előtt Péntek
Csütörtök 12 óra után Hétfő
Péntek 12 óra előtt Hétfő
Szombat egész nap Kedd
Vasárnap egész nap Kedd


40 kg alatti termékek szállítása

Normál küldeményként történik a 40 kg alatti csomagok szállítása

Túlméretes csomag: Méretének térbeli kiterjedése meghaladja a 120 cm-es hosszúságot, és/vagy a 60 cm-es szélességet, és/vagy a 60 cm-es magasságot.

40 kg feletti termékek szállítása

40 kg-ot meghaladó árumennyiség felett raklapos kiszállítás történik.

Raklapos szállítás

Raklapos küldemények előkészítését és szállítását nagy gondossággal kell megtervezni. Fontos az erős és stabil alap kialakítása, a csomagok megfelelő mérete, csomagolása és elhelyezése, ezért szeretnénk felhívni a figyelmüket néhány részletre, előírásra.

A raklap fából van. A talaj felett 15 cm-el megemelt sík felületen, biztonságosan tartja a rakományt.

A raklapra helyezett termékeket eredeti, gyári csomagolásában rögzítjük a felülethez. Csomagolás során, ha több terméket küldünk megrendelőnk részére, a csomagokat közvetlenül egymásra helyezzük úgy, hogy ne tudjanak leesni a raklapról, ennek köszönhetően a raklap tudja tartani szilárdságát.

A speciális alakú tárgyak szállítása esetén különösen fontos a megfelelő rögzítés. Pántolással, fóliázással tesszük stabillá, biztonságosan szállíthatóvá a csomagokat.

Raklapos küldemények maximálisan megengedett mérete és súlya:

A raklapos küldemény maximálisan 600 kg tömegű lehet, maximálisan 120 cm x 80 cm alapterületű, és magassága a 170 cm-t nem haladhatja meg a raklap magasságával együtt számolva.

A Futárszolgálat nem szállítja vissza a raklapokat, melyeken a termékeket szállítja. Ezek a megrendelőnél maradnak.

Túlméretes raklapos termék: Azok a csomagok, amelyek súlya meghaladja a 600 kg-ot, és/vagy méretük bármely irányban meghaladja a normál raklapos csomagok maximális szélességét, magasságát.

Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A futárszolgálat az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt megismétli. A második sikertelen kézbesítést követően, a szállító, a küldeményt visszakézbesíti a feladó részére.

Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy a futárszolgálat mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól.

Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata az áru mozgatása (kipakolás), a futár a lepakolásban közreműködik.

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

A futárszolgálat kiszállítási rendje

Csomagját a GLS futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti, a következő címeken.

Normál csomagok esetén: https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes/

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (webshop@technoroll.hu), +36-92-707-630) Vagy a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán.

GLS - Hungary Kft.

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat

Munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660 *

*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

E-mail: info@gls-hungary.com

A megrendelt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, azonban szállítás közben sérülés nagyon ritkán, de előfordulhat. Ezért fontos, hogy ha a csomagoláson sérülés látható, akkor még a futár jelenlétében győződjön meg a csomag tartalmának az épségéről! A termék sérülése esetén a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, mert ennek hiányában a csomagbiztosítás sajnos nem érvényesíthető!

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti, hiánytalan mennyiségi, és minőségi állapotában vesszük vissza.
Kérjük visszaküldésnél, gondosan csomagolja be az árut, hogy a szállítás alatt ne sérülhessen meg.
A visszaszállítás alatt bekövetkezett sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget.

Árukereső.hu Árukereső.hu
Olcsóbbat.hu Olcsóbbat.hu – Spórolni tudni kell
Árukereső.hu