Termékek Menü
0
+36-92-707-630

Einhell termékek garanciája

A szolgáltatás rövid ismertetése

Az Einhellnél lehetősége van arra, hogy a garanciát 12-ről 24 hónapra bővítse - és mindezt természetesen teljesen ingyen!

Mindössze annyit kell tennie, hogy a vásárlástól számított 90 napon belül online regisztrálja Einhell RED* termékét. A regisztrációs folyamat részletes leírását az alábbiakban olvashatja.

A garancia kiterjesztése jelenleg csak Németországban, Ausztriában, Svájcban és Magyarországon lehetséges az érvényes (7-jegyű és alfanumerikus, vagyis számokból és nagybetűkből álló) sorozatszám megadásával!

A garancia nem terjeszthető ki az alábbiakra:

Ipari célra használt Einhell termékekre

Az Einhell outletjében vásárolt másodosztályú termékekre

Harmdik fél vagy magánszemély által tovább-, vagy újraértékesített Einhell termékekre

Szervezetek és vállalkozók által vásárolt és használt Einhell termékek

* Az Einhell RED az alábbi márkákat foglalja magában: Einhell Red, Einhell Classic, Einhell Home, Einhell Expert, Einhell Expert Plus, Einhell Professional, Einhell Blue, Einhell Car Classic. A márkajelzést a csomagoláson, a kezelési útmutató borítóján, és a közvetlenül a termékre rögzített típustáblán tekintheti meg.

Az Einhell garancia koncepciója

Az Einhell a törvényben előírtakon túlmenően a vásárlás (blokk kiállításának a) dátumától számítva 12 hónapig gyártói garanciát biztosít a végfelhasználóknak az összes olyan technikai hiányosságért, amely az Einhell felelősségi körébe esik. A végfelhasználó választhat, hogy garanciális igényét közvetlenül az Einhell Hungária Kft-nél, vagy annál a kereskedelmi partnernél kívánja érvényesíteni, amelynél a terméket vásárolta. Bármelyik lehetőséget is választja, az Einhell ezt gyorsan, egyszerűen és bürokrácia-mentesen fogja intézni. A kopóanyagok és kopóalkatrészek nem esnek a garancia hatálya alá.

Ezen túlmenően, a végfelhasználó törvényben foglalt garanciális igényei korlátozás nélkül érvényesíthetőek.

Garanciális igényét nem érvényesítheti az alábbi esetekben:

Szakszerűtlen használat esetén (a készüléket bizonyítottan nem a kezelési útmutatóban leírtak szerint, és nem szakszerűen használta)

A felhasználó okozta kopás esetén - pl. életlenné válnak a fűrészlapok, vagy elhasználódnak a szénkefék

Kopás és az ennek nyomán kialakuló meghibásodások esetén, pl. karbantartási munkák elmulasztása, a készülék ápolásának elhanyagolása, egyéb segédanyagok (pl. kenőanyagok) használatának mellőzése, túlmelegedés a szellőzőnyílások letakarása miatt, vagy a tárolás közben lerakódott szennyeződések miatt bekövetkezett károk, fagy okozta károk miatt stb.

Olyan károk esetén, amelyek nyilvánvalóan túlterhelés, vagy túlzott igénybevétel miatt keletkeztek

Olyan károk esetén, amelyeket pl. a nem megfelelő / rossz üzemanyag okozott

Olyan károk esetén, amelyeknél a hiba egyértelműen a felhasználónak róható fel

Olyan esetekben, amikor a túlzott mértékű igénybevétel és a túlterhelés miatt a készülék alkatrészei és a burkolata megsérültek

Olyan esetekben, amikor a készülék alkatrészei és burkolata eltorzult / eldeformálódott a túlzott mértékű igénybevétel és terhelés miatt

Olyan meghibásodások esetén, amelyek azért következtek be, mert túl sok üzemanyagot töltött a készülékbe, vagy a nem megfelelő tárolás miatt kifolyt üzemanyag, vagy más egyéb segédanyag kárt tett a készülékben, esetleg nem megfelelő tisztítószert, vagy más egyéb vegyi anyagot használt, ami az egyes alkatrészek meghibásodásához vezetett

Abban az esetben, ha a készüléket tartósan extrém hőmérsékletnek tette ki (pl. fagy miatti törések, eldeformálódások hő következtében stb.)

Tartós UV-sugárzás okozta károk és meghibásodások esetén

A készüléken nem látható egyértelműen a meghibásodás

Garancia meghosszabbítás - Regisztráció

 

Szervizszolgálat

Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!
Szerviz futár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre!

Központi szervizünk Budapesten található, ezért ha Ön vidéken lakik, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.

A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket). A szolgáltatás budapesti cím illetve lejárt garancia esetén díjköteles!

Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, vagy szerviz futárszolgálatunkat szeretné  igénybe venni, illetve további információra van szüksége, regisztráljon itt:

Szerviz Futár Rendelés