Garancia
A Technoroll Shop hivatalos magyar garanciával rendelkező termékeket értékesít webáruházában, illetve boltjaiban.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk szervizelt termékmárkák jótállását szintén a jogszabályi háttérnek megfelelően vállaljuk, és intézzük.
A Technoroll Kft a következő általa forgalmazott termék márkák garanciális hátterét biztosítja:
Abac, AGRE, Chicago Pneumatic, COMET, Dirt Devil, E-Flor, Erba, FERM, Ferrua, Gardena, Gardens Best, Gisowatt, Holzmann, Metabo, Mia, Pancontrol, ProfiAir porszívók, gőztisztítók, RAXX, SKG, Workers Best
Az egyes márkák garanciális hátteréről részletes tájékoztatót aloldalainkon olvashat!
Scheppach - Riwall - Palram termékek garanciája
Regisztrációs oldalak kiterjesztett garanciához:
ABAC REGISZTRÁCIÓ Ipari Kompresszorokhoz
COMET REGISZTRÁCIÓ Ipari magasnyomású mosókhoz
Vonatkozó jogszabályok:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Általános garanciális feltételek:
A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma
FONTOS: Minden esetben a használati útmutatóban leírtak szerint helyezze üzembe a készüléket. A próba üzemeltetést lehetőleg ne munkakörnyezetben végezze.
10 000 Ft eladási ár feletti termékek esetében a jótállási idő 1 év.
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a jogszabályokban foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely a jogszabályokban foglaltakkal szemben a fogyasztó hátrányára tér el.
A kereskedő köteles a vásárolt termék jótállási jegyét a vásárlással egyidejűleg átadni a fogyasztónak. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
Jótállási jegy hiányában a garancia a vásárlást igazoló blokkal, vagy számlával is érvényesíthető.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani, ha pedig ez nem megvalósítható, akkor a szervizszolgáltatást biztosító szakszerviz kötelessége a meghibásodott termék el, és visszaszállítása.
A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
Bármely rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.
Vásárlást követő 72 órán belüli meghibásodás:
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a forgalmazó kötelezett a meghibásodott termék cseréjére. Így, ha a Technoroll Shopban, vagy boltjainkban megvásárolt termék az átvételtől számított három munkanapon belül hibásodik meg, azt kötelesek vagyunk kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. - A Technoroll Kft a bejelentett, és fotóval, vagy rövid videofelvétellel igazolt meghibásodott terméket a bejelentést követő munkanapon, futárszolgálattal cseréli, díjmentesen.
Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a termék átmenetileg nincs raktáron, akkor törekszünk arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezzük.
FONTOS: Minden esetben a használati útmutatóban leírtak szerint helyezze üzembe a készüléket. A próba üzemeltetést lehetőleg ne munkakörnyezetben végezze.
A futár érkezésének időpontjára a meghibásodott terméket csomagolt, szállítható állapotba kell helyezni. Ellenkező esetben a futár azt nem tudja átvenni, és elszállítani. Így pedig a cseredarabot nem tudja átadni a vevő részére.
Futárt a vásárlásnál megadott helyszínre, vagy adott országon belüli más címre is kérheti.
FONTOS: 50 kg feletti termék esetén, amely raklapon került kiszállításra, a garanciális csere alkalmával is raklapra szükséges rögzíteni a terméket, illetve a szállító autóra a felrakást biztosítani.
Garanciális szerviz szolgáltatás:
A garanciális szolgáltatás biztosítása minden esetben a gyártó, vagy importőr feladata.
A garanciális feladatokat minden esetben a gyártóval, vagy importőrrel kötött megállapodás szerint látjuk el.
A garanciális javításokat a Jótállási jegyen feltüntetett címen végzi el a szakszerviz.
Weboldalunkon bővebb tájékoztatást az egyes termékmárkákról a Főoldalon, a “Hasznos Információk” dobozban, “Garancia” menü alatt talál.
Amennyiben Ön úgy dönt, hogy a vásárlás helyszínére küldi vissza a meghibásodott terméket, úgy a beszállításról saját költségen kell gondoskodnia. A Technoroll Kft továbbítja a terméket a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik ennek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.
A hiba azonosítását, és javítását követően, ha a garanciális követelés jogos, természetesen, a jótállásért felelős szakszerviz utólag megtéríti a szállítás költségét.
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1 hét, de fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Ha a megvásárolt termék hibás, a vásárlónak joga van javítást, cserét, vagy vételár visszatérítést kérni. Amennyiben a vásárló el kíván állni a vásárlástól, úgy az elállási szándékát szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozattal teheti meg.
Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a vásárló a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a vállalkozás felé.
Nem garanciális szerviz szolgáltatás:
Szolgáltatásunkról Főoldalunkon,a “Hasznos Információk” dobozban, “Szervizszolgáltatásunk” menü alatt tájékozódhat.
Mi nem minősíthető garanciális javításnak:
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások hiba elhárítása jótállási időn belül sem számít garanciális javításnak, vagyis költségvonzata van a fogyasztó, a vásárló felé.
Harmadik fél által javított termék a jogszabályokban meghatározott kitételek kivételével elveszíti a javított részre a jótállást.
Szakszerűtlen kezelésből, beállításból, túlterhelésből adódó hibák javítása nem minősül garanciális javításnak.
Technoroll Kft Központi ügyfélszolgálat telefonszáma: 92/ 707-630 (Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)
Technoroll Kft Szerviz közvetlen telefonszáma: 92/ 814-585 (Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)