A sütik igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészést. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadhatja a használatukat, a "Beállítások módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatja, hogy milyen sütiket szeretne engedélyezni. Bővebb információ az adatkezelési tájékoztatóban.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

A Technoroll Shop hivatalos magyar garanciával rendelkező termékeket értékesít webáruházában, illetve boltjaiban.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk szervizelt termékmárkák jótállását szintén a jogszabályi háttérnek megfelelően vállaljuk, és intézzük.

A Technoroll Kft a következő általa forgalmazott termék márkák garanciális hátterét biztosítja:

Abac, AGRE, Chicago Pneumatic, COMET, Dirt Devil, E-Flor, Erba, FERM, Ferrua, Gardena, Gardens Best, Gisowatt, Holzmann, Metabo, Mia, Pancontrol, ProfiAir porszívók, gőztisztítók, RAXX, SKG, Workers Best 

Az egyes márkák garanciális hátteréről részletes tájékoztatót aloldalainkon olvashat!

 Abac termékek garanciája 

 BLM termékek garanciája 

 Bosch termékek garanciája 

 Comet termékek garanciája 

 Einhell termékek garanciája

 FEIN termékek garanciája 

 Hikoki termékek garanciája 

 Iweld termékek garanciája 

 Kärcher termékek garanciája 

 Ryobi termékek garanciája 

 Makita termékek garanciája 

 Metabo termékek garanciája 

 Scheppach - Riwall - Palram termékek garanciája

 Stiga termékek garanciája 

 Kiterjesztett garancia 
 

Regisztrációs oldalak kiterjesztett garanciához:

ABAC REGISZTRÁCIÓ Ipari Kompresszorokhoz

COMET REGISZTRÁCIÓ Ipari magasnyomású mosókhoz

 

Vonatkozó jogszabályok:

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

Általános garanciális feltételek:

A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma

FONTOS: Minden esetben a használati útmutatóban leírtak szerint helyezze üzembe a készüléket. A próba üzemeltetést lehetőleg ne munkakörnyezetben végezze.

10 000 Ft eladási ár feletti termékek esetében a jótállási idő 1 év.

Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a jogszabályokban foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely a jogszabályokban foglaltakkal szemben a fogyasztó hátrányára tér el.

A kereskedő köteles a vásárolt termék jótállási jegyét a vásárlással egyidejűleg átadni a fogyasztónak. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

Jótállási jegy hiányában a garancia a vásárlást igazoló blokkal, vagy számlával is érvényesíthető.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén kell megjavítani, ha pedig ez nem megvalósítható, akkor a szervizszolgáltatást biztosító szakszerviz kötelessége a meghibásodott termék el, és visszaszállítása.

A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

Bármely rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint.

Vásárlást követő 72 órán belüli meghibásodás:

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a forgalmazó kötelezett a meghibásodott termék cseréjére. Így, ha a Technoroll Shopban, vagy boltjainkban megvásárolt termék az átvételtől számított három munkanapon belül hibásodik meg, azt   kötelesek vagyunk kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. - A Technoroll Kft a bejelentett, és fotóval, vagy rövid videofelvétellel igazolt meghibásodott terméket a bejelentést követő munkanapon, futárszolgálattal cseréli, díjmentesen.
Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a termék átmenetileg nincs raktáron, akkor törekszünk arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezzük.

FONTOS: Minden esetben a használati útmutatóban leírtak szerint helyezze üzembe a készüléket. A próba üzemeltetést lehetőleg ne munkakörnyezetben végezze.

A futár érkezésének időpontjára a meghibásodott terméket csomagolt, szállítható állapotba kell helyezni. Ellenkező esetben a futár azt nem tudja átvenni, és elszállítani. Így pedig a cseredarabot nem tudja átadni a vevő részére.
Futárt a vásárlásnál megadott helyszínre, vagy adott országon belüli más címre is kérheti. 

FONTOS: 50 kg feletti termék esetén, amely raklapon került kiszállításra, a garanciális csere alkalmával is raklapra szükséges rögzíteni a terméket, illetve a szállító autóra a felrakást biztosítani. 

Garanciális szerviz szolgáltatás:

A garanciális szolgáltatás biztosítása minden esetben a gyártó, vagy importőr feladata.

A garanciális feladatokat minden esetben a gyártóval, vagy importőrrel kötött megállapodás szerint látjuk el. 

A garanciális javításokat a Jótállási jegyen feltüntetett címen végzi el a szakszerviz.

Weboldalunkon bővebb tájékoztatást az egyes termékmárkákról a Főoldalon, a “Hasznos Információk” dobozban, “Garancia” menü alatt talál.

Amennyiben Ön úgy dönt, hogy a vásárlás helyszínére küldi vissza a meghibásodott terméket, úgy a beszállításról saját költségen kell gondoskodnia. A Technoroll Kft továbbítja a terméket a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik ennek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

A hiba azonosítását, és javítását követően, ha a garanciális követelés jogos, természetesen, a jótállásért felelős szakszerviz utólag megtéríti a szállítás költségét.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1 hét, de fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Ha a megvásárolt termék hibás, a vásárlónak joga van javítást, cserét, vagy vételár visszatérítést kérni. Amennyiben a vásárló el kíván állni a vásárlástól, úgy az elállási szándékát szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozattal teheti meg.
Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a vásárló a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a vállalkozás felé. 

Nem garanciális szerviz szolgáltatás:

Szolgáltatásunkról Főoldalunkon,a “Hasznos Információk” dobozban, “Szervizszolgáltatásunk” menü alatt tájékozódhat. 

Mi nem minősíthető garanciális javításnak:

A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások hiba elhárítása jótállási időn belül sem számít garanciális javításnak, vagyis költségvonzata van a fogyasztó, a vásárló felé.

Harmadik fél által javított termék a jogszabályokban meghatározott kitételek kivételével elveszíti a javított részre a jótállást. 

Szakszerűtlen kezelésből, beállításból, túlterhelésből adódó hibák javítása nem minősül garanciális javításnak.

 

Technoroll Kft Központi ügyfélszolgálat telefonszáma:        92/ 707-630 (Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)

Technoroll Kft Szerviz közvetlen telefonszáma:                   92/ 814-585 (Hétfőtől péntekig 8.00-16.30 óráig)

 

Technoroll Szervíz Zalaegerszeg

Árukereső.hu Árukereső.hu
Árukereső.hu