A sütik igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészést. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadhatja a használatukat, a "Beállítások módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatja, hogy milyen sütiket szeretne engedélyezni. Bővebb információ az adatkezelési tájékoztatóban.

Termékek Menü
+36-92-707-630

Szállítás - Kiszállítás

Csomagját az DPD futárszolgálat fogja kiszállítani!

A kiszállítás az ország egész területére érvényes.

1-19999 Ft vásárlás - 990 Ft - Kivétel - Egyes 19999 Ft ár alatti termékünk szállítási költsége ingyenes.
A szállítás költség összegét a termékek oldalon minden esetben jelezzük!

20.000 Ft feletti, de 50 kg össz. rendelési súly alatti vásárlás esetén a kiszállítás legtöbb termékünk esetében ingyenes! Egyes 20000 Ft-ot meghaladó, illetve 50kg-ot meghaladó termékeknél szállításánál postaköltséget számolunk fel ami a termékoldalon van feltüntetve.

Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését, utánvétes illetve kártyás fizetési mód esetén a futárszolgálat mindent megtesz annak érdekében hogy a termék a következő munkanapon kiszállításra kerüljön. A kézbesítés napján értesítést küld Önnek a DPD futárszolgálat, az áru leszállításának pontosabb időpontjáról 1 órás intervallumot megadva. Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. 24 órás kiszállítási szerződésünk van a DPD Hungária Kft.-vel, de forgalmi akadályok, időjárási viszonyok miatti késések kapcsán a szállítási időtartam változásáért felelősséget nem tud vállalni.

Banki átutalásos vásárlásnál, amennyiben a pénzösszeg adott munkanap déli 12 óráig beérkezik számlánkra - úgy még aznap fel tudjuk adni a csomagot. Amennyiben délután érkezik be az összeg ezen esetben a következő munkanapon történik a feladás.


A más időpontra történő kiszállítást vagy egyéb kérést a Megrendelés végén az összesítő oldalon a "Megjegyzés" mezőben tudja megadni.

A megrendelésének beérkezéséről visszaigazoló e-mail-t küldünk. Amennyiben nem kapott, kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail címét a kereső mező fölötti menüben a "korábbi rendelések" menüpontban, illetve ellenőrizze levelező rendszerének levélszemét mappáját. Ha rosszul adta meg címét kollégánk a következő munkanapon felhívja önt.

Amennyiben a megrendelését módosítaná, vagy a kiszállítás napján kétséges a személyes jelenlét ebben az esetben  kérjük jelezze felénk válasz email-ben, módosítását vagy jelölje meg a napot, időszakot, amikor biztosan át tudja venni a kiszállításra kerülő terméket. Bármilyen más kérdése, kérése van a szállítással kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal akár telefonon ingyenes zöld számunkon (+36-80-204-764) vagy email formájában (technoroll@technoroll.hu) a rendelési számra hivatkozva.

Kiszállítási idő

A normál, 24 órás kiszállítás a 50 kg alatti csomagokra érvényes!

Megrendelés időpontja                    Normál méretű csomag kiszállítás napja 
Hétfő 12 óra előtt Kedd
Hétfő 12 óra után Szerda
Kedd 12 óra előtt Szerda
Kedd 12 óra után Csütörtök
Szerda 12 óra előtt Csütörtök
Szerda 12 óra után Péntek
Csütörtök 12 óra előtt Péntek
Csütörtök 12 óra után Hétfő
Péntek 12 óra előtt Hétfő
Szombat egész nap Kedd
Vasárnap egész nap Kedd

50 kg feletti csomagok, túlméretes csomagok, illetve raklapos küldemények esetében a futárszolgálat mindent megtesz, hogy a rendelése 48-72 órán belül eljusson Önhöz. 

50 kg alatti termékek szállítása

Normál küldeményként történik a 50 kg alatti csomagok szállítása melynek mérete nem lépi túl a 44 Kg-os térfogatsúlyt. A rendelt termékek térfogatsúlyát ellenőrizheti a megadott linken. ITT. 

Túlméretes csomag: Méretének térbeli kiterjedése meghaladja a 120 cm-es hosszúságot, és/vagy a 60 cm-es szélességet, és/vagy a 60 cm-es magasságot.

50 kg feletti termékek szállítása

50 kg árumennyiség felett raklapos kiszállítás történik.

Raklapos szállítás

Raklapos küldemények előkészítését és szállítását nagy gondossággal kell megtervezni. Fontos az erős és stabil alap kialakítása, a csomagok megfelelő mérete, csomagolása és elhelyezése, ezért szeretnénk felhívni a figyelmüket néhány részletre, előírásra.

A raklap fából van. A talaj felett 15 cm-el megemelt sík felületen, biztonságosan tartja a rakományt.

A raklapra helyezett termékeket eredeti, gyári csomagolásában rögzítjük a felülethez. Csomagolás során, ha több terméket küldünk megrendelőnk részére, a csomagokat közvetlenül egymásra helyezzük úgy, hogy ne tudjanak leesni a raklapról, ennek köszönhetően a raklap tudja tartani szilárdságát.

A speciális alakú tárgyak szállítása esetén különösen fontos a megfelelő rögzítés. Pántolással, fóliázással tesszük stabillá, biztonságosan szállíthatóvá a csomagokat.

Raklapos küldemények maximálisan megengedett mérete és súlya:

A raklapos küldemény maximálisan 600 kg tömegű lehet, maximálisan 120 cm x 80 cm alapterületű, és magassága a 170 cm-t nem haladhatja meg a raklap magasságával együtt számolva.

A Technoroll Shop, mint feladó, a 50 kg súlyt meghaladó csomagot 80 cm × 120 cm alapterületű raklapra köteles csomagolni és biztonságosan rögzíteni.

A Futárszolgálat nem szállítja vissza a raklapokat, melyeken a termékeket szállítja. Ezek a megrendelőnél maradnak.

Túlméretes raklapos termék: Azok a csomagok, amelyek súlya meghaladja a 600 kg-ot, és/vagy méretük bármely irányban meghaladja a normál raklapos csomagok maximális szélességét, magasságát.

Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A futárszolgálat az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt megismétli. A második sikertelen kézbesítést követően, a szállító, a küldeményt visszakézbesíti a feladó részére.

Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy a futárszolgálat mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól.

Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata az áru mozgatása (kipakolás), a futár a lepakolásban közreműködik.

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

 

A futárszolgálat kiszállítási rendje

Csomagját a DPD futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között.  Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.

A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti, a következő címeken.

Normál csomagok esetén: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU
Raklapos csomagok esetén: http://tracking.expressone.hu.

A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (technoroll@technoroll.hu, +36-92-707-630) Vagy a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán.
 

Express One Kft.

Elérhetőségei: 1239 Budapest Európa utca 12.

Tel: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444,

Fax: +36 1 8 777 499

E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 

DPD Hungária Kft.

Elérhetőségei: 1158 Budapest, Késmárk utca 14.

Tel: + 36 1 501 6200

Fax.: + 36 1 501 6201

E-mail: dpd@dpd.hu

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, és minőségi állapotában vesszük vissza.

A megrendelt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, azonban szállítás közben sérülés nagyon ritkán, de előfordulhat. Ezért fontos, hogy ha a csomagoláson sérülés látható, akkor még a futár jelenlétében győződjön meg a csomag tartalmának az épségéről! A termék sérülése esetén a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, mert ennek hiányában a csomagbiztosítás sajnos nem érvényesíthető!