Termékek Menü
0
+36-92-707-630

Abac - Comet termékek Garanciája

ABAC Hobby olajos kompresszorok 2 év Garanciális javítás

ABAC Hobby olajmentes kompresszorok 1 év Garanciális javítás

ABAC Micron csavarkompresszorok 1 év Garanciális javítás

ABAC Ipari kompresszorok 1 év+6 hónap Kiterjesztett Garanciális javítás (A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a vásárlást követő 30 napon belül REGISZTRÁCIÓ SZÜKSÉGES)

COMET Háztartási Magasnyomású mosó 1 év Garanciális javítás

COMET Ipari Magasnyomású mosó (COMET K250,  COMET FDX Hot Cube, COMET KP PRO, COMET KM,) 1év+6 hónap Kiterjesztett Garanciális javítás (A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a vásárlást követő 30 napon belül REGISZTRÁCIÓ SZÜKSÉGES)

COMET Ipari Magasnyomású mosó (COMET KF,  COMET K Premium, COMET FDX Premium, COMET K Kompact, COMET K Xtreme, COMET FDX Pro, COMET FDX 4, COMET FDXtreme, COMET PTO) 1év + 12 hónap Kiterjesztett Garanciális javítás (A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a vásárlást követő 30 napon belül REGISZTRÁCIÓ SZÜKSÉGES)

 

(Általános tájékoztató)

Kérjük, hogy a Jótállási jegy kézhezvételét követően minden esetben győződjön meg arról, hogy a Jótállási jegy megfelelően ki van e töltve (eladó neve, importőr neve, termék megnevezése, termék típusa, termék gyári száma, vásárlás dátuma, Jótállás időtartama)

Kérjük, a Jótállási jegyet, illetve a  vásárláskor kapott számlát, blokkot minden esetben gondosan őrizze meg!

A jótállási igény a jótállási jeggyel, vagy a vásárlást igazoló blokkal, illetve számlával érvényesíthető!

Minden termékhez kezelési, és használati útmutatót mellékelünk. FONTOS! Minden esetben alaposan olvassa át a kezelési, és használati útmutatót, mert a használati útmutatótól eltérő használatból adódó meghibásodás nem minősül garanciális hibának. Ebben az esetben a meghibásodást követő javítás költsége a vevőt terheli.

A jótállást, illetve a termékszavatosságot illetően minden esetben a 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet, illetve a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Jótállási feltételek a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - kormányrendelet alapján

A vásárolt termékre vonatkozó jótállás a törvényben leírtaktól el nem térhet.

A jótállási időbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a termék a szervizben van, és így a fogyasztó nem tudja azt rendeltetésszerűen használni. - A javítást, vagy cserét követően a javítástól, cserétől függően megváltozik a jótállás ideje. Termékcsere esetén újraindul a jótállási idő. Alkatrészcsere esetén az alkatrész, a javítási munkák költségétől függően alakul a jótállás ideje. A javításra, javított alkatrészre vonatkozó kötelezettségeket a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról - szabályozza.

A garancia nem érvényesíthető, ha:

Természetes kopásból, elhasználódásból eredő meghibásodás lép fel.

Nem rendeltetésszerű használatból, szakszerűtlen kezelésből, helytelen tárolásból eredő meghibásodás esetén

A termék túlterheléséből adódó meghibásodás esetén

Jótállás keretébe tartozó meghibásodás esetén a fogyasztó kijavítást, vagy cserét követelhet, kivéve, ha a választott megoldási mód a másik jótállási igény teljesítésével szemben a szerviznek, kereskedőnek aránytalanul magas többletköltséget eredményezne.

Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetősége a kereskedőnek, illetve a szerviznek, akkor a fogyasztó kérhet árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a szerviznél közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a kereskedő, illetve a szerviz gondoskodik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást, illetve a cserét a legrövidebb időintervallum alatt, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A kereskedőnek, szerviznek törekednie kell arra hogy a kijavítást, vagy cserét legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

Ha a kereskedő, vagy a szerviz nem tudja vállalni a javítást, vagy nem végzi el a munkát ésszerű időhatáridőn belül, akkor a fogyasztónak lehetősége van a hibát a kereskedő, illetve a szerviz költségére magának kijavítani, vagy kijavíttatni.

A javítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A jótállási kötelezettség teljesítésével, és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségeket - ide értve az anyag-, munka-, és továbbítási költségeket - a kereskedőt, szervizt terheli.