Szállítás - Kiszállítás
A Let's Do It Technoroll webáruházban a hét minden napján, 0-24 órában fogadjuk a megtisztelő megrendeléseit. A megrendelések feldolgozása munkaidőben (H-P 8-16 óra) történik meg.
Csomagját az DPD futárszolgálat fogja kiszállítani!
A kiszállítás az ország egész területére érvényes.
1-19999 Ft vásárlás - 990 Ft - Kivétel - Egyes 19999 Ft ár alatti termékünk szállítási költsége ingyenes.
A szállítás költség összegét a termékek oldalon minden esetben jelezzük!
20.000 Ft feletti, de 50 kg össz. rendelési súly alatti vásárlás esetén a kiszállítás legtöbb termékünk esetében Ingyenes! Egyes 20000 Ft-ot meghaladó, illetve 50kg-ot meghaladó termékeknél szállításánál postaköltséget számolunk fel ami a termékoldalon van feltüntetve.
Amennyiben a termék raktáron van, és Ön munkanapokon déli 12 óráig leadja megrendelését, utánvétes illetve kártyás fizetési mód esetén a futárszolgálat mindent megtesz annak érdekében hogy a termék a következő munkanapon kiszállításra kerüljön. A kézbesítés napján értesítést küld Önnek a DPD futárszolgálat, az áru leszállításának pontosabb időpontjáról 1 órás intervallumot megadva. Az értesítőben szereplő időintervallumok tájékoztató jellegűek. 24 órás kiszállítási szerződésünk van a DPD Hungária Kft.-vel, de forgalmi akadályok, időjárási viszonyok miatti késések kapcsán a szállítási időtartam változásáért felelősséget nem tud vállalni.
Banki átutalásos vásárlásnál, amennyiben a pénzösszeg adott munkanap déli 12 óráig beérkezik számlánkra - úgy még aznap fel tudjuk adni a csomagot. Amennyiben délután érkezik be az összeg ezen esetben a következő munkanapon történik a feladás.
A más időpontra történő kiszállítást vagy egyéb kérést a Megrendelés végén az összesítő oldalon a "Megjegyzés" mezőben tudja megadni.
A megrendelésének beérkezéséről visszaigazoló e-mail-t küldünk. Amennyiben nem kapott, kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail címét a kereső mező fölötti menüben a "korábbi rendelések" menüpontban, illetve ellenőrizze levelező rendszerének levélszemét mappáját. Ha rosszul adta meg címét kollégánk a következő munkanapon felhívja önt.
Amennyiben a megrendelését módosítaná, vagy a kiszállítás napján kétséges a személyes jelenlét ebben az esetben kérjük jelezze felénk válasz email-ben, módosítását vagy jelölje meg a napot, időszakot, amikor biztosan át tudja venni a kiszállításra kerülő terméket. Bármilyen más kérdése, kérése van a szállítással kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal akár telefonon ingyenes zöld számunkon (+36-80-204-764) vagy email formájában (webshop@technoroll.hu) a rendelési számra hivatkozva.
Kiszállítási idő
A normál, 24 órás kiszállítás a 40 kg alatti csomagokra érvényes!
Megrendelés időpontja | Normál méretű csomag kiszállítás napja |
Hétfő 12 óra előtt | Kedd |
Hétfő 12 óra után | Szerda |
Kedd 12 óra előtt | Szerda |
Kedd 12 óra után | Csütörtök |
Szerda 12 óra előtt | Csütörtök |
Szerda 12 óra után | Péntek |
Csütörtök 12 óra előtt | Péntek |
Csütörtök 12 óra után | Hétfő |
Péntek 12 óra előtt | Hétfő |
Szombat egész nap | Kedd |
Vasárnap egész nap | Kedd |
40 kg alatti termékek szállítása
Normál küldeményként történik a 40 kg alatti csomagok szállítása melynek mérete nem lépi túl a 44 Kg-os térfogatsúlyt. A rendelt termékek térfogatsúlyát ellenőrizheti a megadott linken. ITT.
Túlméretes csomag: Méretének térbeli kiterjedése meghaladja a 120 cm-es hosszúságot, és/vagy a 60 cm-es szélességet, és/vagy a 60 cm-es magasságot.
40 kg feletti termékek szállítása
40 kg árumennyiség felett raklapos kiszállítás történik.
Raklapos szállítás
Raklapos küldemények előkészítését és szállítását nagy gondossággal kell megtervezni. Fontos az erős és stabil alap kialakítása, a csomagok megfelelő mérete, csomagolása és elhelyezése, ezért szeretnénk felhívni a figyelmüket néhány részletre, előírásra.
A raklap fából van. A talaj felett 15 cm-el megemelt sík felületen, biztonságosan tartja a rakományt.
A raklapra helyezett termékeket eredeti, gyári csomagolásában rögzítjük a felülethez. Csomagolás során, ha több terméket küldünk megrendelőnk részére, a csomagokat közvetlenül egymásra helyezzük úgy, hogy ne tudjanak leesni a raklapról, ennek köszönhetően a raklap tudja tartani szilárdságát.
A speciális alakú tárgyak szállítása esetén különösen fontos a megfelelő rögzítés. Pántolással, fóliázással tesszük stabillá, biztonságosan szállíthatóvá a csomagokat.
Raklapos küldemények maximálisan megengedett mérete és súlya:
A raklapos küldemény maximálisan 600 kg tömegű lehet, maximálisan 120 cm x 80 cm alapterületű, és magassága a 170 cm-t nem haladhatja meg a raklap magasságával együtt számolva.
A Futárszolgálat nem szállítja vissza a raklapokat, melyeken a termékeket szállítja. Ezek a megrendelőnél maradnak.
Túlméretes raklapos termék: Azok a csomagok, amelyek súlya meghaladja a 600 kg-ot, és/vagy méretük bármely irányban meghaladja a normál raklapos csomagok maximális szélességét, magasságát.
Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A futárszolgálat az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt megismétli. A második sikertelen kézbesítést követően, a szállító, a küldeményt visszakézbesíti a feladó részére.
Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy a futárszolgálat mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól.
Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. Amennyiben a címen a kézi kirakodás szükséges, úgy a Címzett (Megrendelő, Vásárló) feladata az áru mozgatása (kipakolás), a futár a lepakolásban közreműködik.
A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.
A futárszolgálat kiszállítási rendje
Csomagját a DPD futárszolgálat fogja kiszállítani munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap benne a csomagszámmal és a kiszállítási időpontjára vonatkozó adatokkal, valamint a futárszolgálat elérhetőségével, mely alapján lehetősége van a csomag kiszállítási napjának és szállítási címnek módosítására.
A csomagszám alapján csomagjának útját az interneten is nyomon követheti, a következő címeken.
Normál csomagok esetén: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheti. (webshop@technoroll.hu), +36-92-707-630) Vagy a futárszolgálatok ügyfélszolgálatán.
DPD Hungária Kft.
Elérhetőségei: 1158 Budapest, Késmárk utca 14.
Tel: + 36 1 501 6200
Fax.: + 36 1 501 6201
A megrendelt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, azonban szállítás közben sérülés nagyon ritkán, de előfordulhat. Ezért fontos, hogy ha a csomagoláson sérülés látható, akkor még a futár jelenlétében győződjön meg a csomag tartalmának az épségéről! A termék sérülése esetén a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni, mert ennek hiányában a csomagbiztosítás sajnos nem érvényesíthető!
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti, hiánytalan mennyiségi, és minőségi állapotában vesszük vissza.
Kérjük visszaküldésnél, gondosan csomagolja be az árut, hogy a szállítás alatt ne sérülhessen meg.
A visszaszállítás alatt bekövetkezett sérülésekért nem tudjuk vállalni a felelősséget.